_MG_5649.jpg

FYSIONS SPECIALER

Hos FYSION finder du særlig stor erfaring og ekspertise inden for længerevarende smerter,

sportsskader og surf-relaterede problematikker.

Jeg har et grundlæggende ønske om at hjælpe så mange som muligt med at leve et aktivt liv, hvor

smerter ikke er en begrænsning, ligesom jeg ønsker at give så mange som muligt en helt ny behandlingsoplevelse i særklasse.

Gennem erfaring, solid efteruddannelse og flere internationalt anerkendte eksamener i både muskulosketal fysioterapi, sportsfysioterapi og smerterbehandling finder du hos FYSION bred specialviden indenfor smerter og diagnoser i hele bevægeapparatet, og særligt inden for ryg- og nakkerelaterede problematikker.

Kontakt derfor gerne FYSION allerede i dag, og få din gratis indledende konsultation. Også selvom

du ikke umiddelbart kan identificere dig 100% med et af klinikkens specialer.

IMG_6651.png

Længerevarende smerter
Bryd fri af den onde spiral

Smerter kan behandles! Men ofte kan man befinde sig i en ond spiral af mindre bevægelse og mere smerte. FYSION kan hjælpe med at vende den udvikling. Få tilliden til din krop tilbage og få redskaberne til at komme tilbage til et liv, hvor smerter ikke er en begrænsning.

Sportsskader

Kom stærkere tilbage efter din skade

Hurtig og korrekt behandling af din sportsskade er afgørende for, at du hurtigst muligt kan vende tilbage til din sportsgren. Lige så vigtigt er, at du kommer endnu stærkere tilbage med de bedst mulige forudsætninger for at undgå skade igen. FYSION kan hjælpe dig helt i mål.

Soccer Cleats
IMG_0357.heic

Surf-relaterede problematikker
Bliv stærkere på havet

Er du skadet, har smerter eller ønsker at optimere din performance når du surfer? FYSION hjælper surfere med at forblive stærke og sunde, genoptræning efter skade og optimering af performance på brættet.

Træning

Bliv motiveret og skab resultater

Personlig træning eller udendørs holdtræning med FYSION er din sikkerhed for træning af højeste kvalitet. Det skaber tryghed, motivation og træningsglæde. Vi undgår frustration, forvirring og spild af tid.  Og vigtigst af alt sikrer vi, at du får holdbare resultater ud af din indsats.

IMG_6744.png